понедельник, 3 июня 2013 г.

Модуль № 5 -6Рефлексія

Модуль №5 . 
В цоьму модулі мною, разом з іншими учасниками тренінгу були виконані такі завдання та вправи:
в парах було проведено обговорення власних презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів;
було проведено обговорення та намічені шляхи, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;
з учасниками тренінгу ми розглянули та обговорили правові аспекти щодо авторських прав та правил правомірного використання ресірсів та інтеллектуальної власності в освітніх проектах;
розглянули, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
розглянули форми для оцінки Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах вчителями та учнями різних вікових категорій;
намітили подальші путі використання інструментів Інтернету для співпраці та комунікації в проектах;
переглянули План вивчення теми та внесли до нього відповідні зміни;
на основі отриманої інформації створили списки використаних джерел Інтернет у проектній діяльності учнів.


Модуль №6.
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: 
- у процесі виконання роботи учні можуть вести спілкування використовуючи скайп,  електронну пошту ну й звичайно мобільний телефон;
-діти можуть вести опитування через інтернет, використовуючи документи, яким надано спільний доступ;-
- одне з найголовніших, це безпека у інтернеті. Тут, я думаю, учні повинні зрозуміти чому ми говоримо про безпечний інтернет.

Комментариев нет:

Отправить комментарий